Árak

01
Brand alapok

Brand építés

Vevőprofil
létrehozás

Ár:
47 900Ft-tól

Mit tartalmaz az alap ár?
  • Adatgyűjtés
  • Szegmentáció
  • Vevő profil kidolgozás
  • Finomhangolás
Arculat
tervezése

Ár:
59 750Ft-tól

Mit tartalmaz az alap ár?

Kisarculat terv

  • Logó, névjegykártya
  • Színek, betűtípusok
  • Alap arculati kézikönyv

Egyéb arculati elemek egyeztetés alapján plusz díjazásért készül.

Névjegykártya
tervezés

Ár:
13 900Ft-tól

Mit tartalmaz az alap ár?
  • 3 Névjegykártya változat
  • Kész anyag korrekciója 2x publikálás előtt
02
Online

Webdesign

Weboldal
készítés

Ár:
114 900Ft-tól

Mit tartalmaz az alap ár?
  • Weboldal felépítés
  • Alap grafikai elemek
  • Kezdő tartalom feltöltés
  • Publikálás és élesítés

Nem tartalmazza többek között a domain és tárhely költségeket, a SEO szövegírást.

Weboldal
karbantartás

Ár:
17 000Ft/hó-tól

Mit tartalmaz az alap ár?
  • Havi 1x biztonsági frissítés
  • Havi 1x biztonsági mentés

Full csomag (22 900Ft): Napi mentés, kamu felhasználók tiltása, 24 órás felügyelet stb.

Kérd a teljes ajánlatot a részletekért.

Kereső
optimalizálás

Ár:
32 900Ft/hó-tól

Mit tartalmaz az alap ár?
  • Kulcsszókutatás
  • On-page optimalizálás
  • Technikai optimalizálás
  • Analitika és monitorozás
02
Brand Marketing

Vizuális reklámok

Képek

Ár:
6 900Ft-tól

Mit tartalmaz az alap ár?
  • Tervezés
  • Grafikai szerkesztés
  • Szöveges tartalom
  • Végső szerkesztés
  • Kész anyag korrekciója 2x publikálás előtt
Videók

Ár:
39 900Ft-tól

Mit tartalmaz az alap ár?
  • Szkript, képi anyag
  • Szerkesztés
  • Zene kiválasztás
  • Utómunka, lezárás
  • Kész anyag korrekciója 2x publikálás előtt

Hanganyag díját nem tartalmazza!

Infógrafikák

Ár:
14 900Ft-tól

Mit tartalmaz az alap ár?
    • Adatgyűjtés
    • Tervezése
    • Stílus és formátum
    • Szöveg szerkesztés
    • Kész anyag korrekciója 2x publikálás előtt
03
Hirdetés

Hirdetéskezelés

(Minimum 3 hónap,

A feltüntetett árak/hóra vonatkoznak)

Youtube

Ár:
33 900Ft-tól

Mit tartalmaz az alap ár?
  • Kampánylétrehozás
  • Hirdetés beállítása
  • Optimalizálás
  • A/B tesztelés
  • Teljesítményértékelés
Google

Ár:
39 900Ft-tól

Mit tartalmaz az alap ár?
  • Kampánylétrehozás
  • Hirdetés beállítása
  • Optimalizálás
  • A/B tesztelés
  • Monitoring
Pinterest

Ár:
33 900Ft-tól

Mit tartalmaz az alap ár?
  • Kampánylétrehozás
  • Tartalomkészítés
  • Hirdetés beállítása
  • Optimalizálás
  • A/B tesztelés
04
Net nélkül

Offline marketing

Szórólap tervezés

Ár:
17 900Ft-tól

Mit tartalmaz az alap ár?
  • Üzenet, tartalom kialakítás
  • Képek, grafika kiválasztás
  • Szerkesztés (betű, szín, méret, formátum)
  • Kész anyag korrekciója 2x publikálás előtt
Plakát tervezés

Ár:
29 900Ft-tól

Mit tartalmaz az alap ár?
  • Koncepció kialakítás
  • Szöveg kidolgozás
  • Vizuálitás, grafikák
  • Szerkesztés
  • Kész anyag korrekciója 2x publikálás előtt
Óradíj

Ár:
9 900Ft

Mit foglal magában?

Minden olyan esetben, ha az egyébként havidíjas szolgáltatásként feltüntetett feladat (pl weboldal karbantartás, SEO) egyszeri igénybevételéről van szó, akkor az óradíj alapú elszámolás mőködik.

A fenti árak nem minősülnek ajánlattételnek, csak tájékoztató jellegek.
Minden esetben a project összetettségétől, sürgősségétől és más tényezőktól is függhet az ár.
Több vagy hosszabbtávú projektek esetén kedvezmény is esélyes.

GYIK

gyik
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Ez a díj igen kedvező! Egy tanácsadó, vagy ügyvéd 1 órára a többszörösét is felszámolhatja ennek. Fontos azt is látni, hogy mit fizet meg egy ügyfél az óradíjjal.

Először is, a marketing szakma kreatív és komoly szaktudást igényel. Sok esetben évek tapasztalata és tanulási költsége áll egy szakember mögött. Tehát nem csupán az elvégzett munka idejét kell nézni, hanem azt a tudást is mely lehet, hogy évek alatt halmozódott fel, hogy aztán ne 1-2 nap, hanem 1-2 óra legyen egy adott feladat ellátása.

Másodszor, a marketing tevékenységekhez szükséges eszközök, szoftverek, kutatások és reklámok is jelentős költségekkel járnak, amelyeket az adott díjakból kerülnek finanszírozásra. Vagyis, 1 óra díjazásában akár több év tudását, és gyakran nagyon drága professzionális eszközök használatát is látni kell. A minőségi marketing befektetésnek tekinthető, amely hosszú távon megtérülhet a vállalkozás számára az elért sikerek révén.

Kiemelten fontos, hogy amennyiben valaki egy munkát megrendel, akkor elkötelezett legyen mellette. Amennyiben egy ügyfél érdemben nem válaszol egy kérdéssel kapcsolatban 7 napig, akkor automatikusan lezártnak tekintendő a projekt, és semmilyen további munka nem készül.

A végösszeg felét előre be kell fizetni, és ez az összeg az addig elvégzett munkadíjának minősül és nem kérhető vissza.

Ha mégis folytatni szeretné, azt csak akkor lehetséges, ha az eredeti összeg 1,5x-ös árát előre átutalja, és valamennyi kérdésre is a választ.

Amennyiben egy összeget már költöttünk egy projektre, általában az elkötelezettség is erősebb.

Ezenkívül ez növeli a bizalmat és így jó hatással van az elvégzett munka minőségére is.

Ha valaki nem válaszol a projekttel kapcsolatos kérdésekre érdemben 7 napon belül, a projekt lezártnak tekintendő, és ez az előre befizetett összeg fedezi az addig elvégzett munkát. 

Nem, természetesen ez nem lehetséges. Bár a legjobb tudásunkat igyekszünk adni, de lehetnek akár leterheltségi kihívások, vagy technikai háttér miatt olyan projektek, melyben inkább más, specifikus szakembert javaslunk megkeresni. Ilyen lehet például egy élő reklámfilm forgatás, melyre nincs megfelelő felszerelésünk.

Továbbá, semmilyen vallási, illetve politikai témájú marketinget nem vállalunk, és a marketing anyagokban nem is említünk meg, még érintőlegesen sem. Ezen kívül bármilyen módon másokat megalázó, provokáló, megtévesztő, vagy megosztó nézeteket tükröző kérdésekben, nem kívánunk marketing tevékenységet folytatni.

A visualmarketing.hu fenntartja a jogot, hogy minden projektet egyedileg mérlegeljen.

Először is, a vizuális tartalmak típusa szerepet játszik az elkészítési időben. Például egy egyszerű grafikus elem, mint egy logó, gyorsabban elkészülhet, mint egy teljes honlap.

Másrészt a tartalom bonyolultsága szintén kulcsfontosságú tényező. Ha egy projekt sok kutatást, részletes kidolgozást vagy összetett vizuális effekteket igényel, az elkészítési folyamat hosszabb lesz.

Egy harmadik szempont, a rendelkezésre álló eszköztár. Például nagyon más a helyzet, ha már vannak előre elkészített képek, melyeket az ügyfél rendelkezésre bocsát időben, hogy a honlapra azok kerüljenek fel, és szintén más a helyzet, ha az összes képet menet közben kell kikutatni, vagy elkészíteni.

És a negyedik, hogy az adott időszakban épp mennyi projekt van folyamatban, illetve mennyire sürgős ezek határideje.