Árak
01
Brand alapok
Brand építés
02
Online
Webdesign
02
Brand Marketing
Vizuális reklámok
03
Hirdetés
Hirdetéskezelés
(Minimum 3 hónap,
A feltüntetett árak/hóra vonatkoznak)
04
Net nélkül
Offline marketing
A fenti árak nem minősülnek ajánlattételnek, csak tájékoztató jellegek.
Minden esetben a project összetettségétől, sürgősségétől és más tényezőktól is függhet az ár.
Több vagy hosszabbtávú projektek esetén kedvezmény is esélyes.
GYIK
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
Ez a díj igen kedvező! Egy tanácsadó, vagy ügyvéd 1 órára a többszörösét is felszámolhatja ennek. Fontos azt is látni, hogy mit fizet meg egy ügyfél az óradíjjal.
Először is, a marketing szakma kreatív és komoly szaktudást igényel. Sok esetben évek tapasztalata és tanulási költsége áll egy szakember mögött. Tehát nem csupán az elvégzett munka idejét kell nézni, hanem azt a tudást is mely lehet, hogy évek alatt halmozódott fel, hogy aztán ne 1-2 nap, hanem 1-2 óra legyen egy adott feladat ellátása.
Másodszor, a marketing tevékenységekhez szükséges eszközök, szoftverek, kutatások és reklámok is jelentős költségekkel járnak, amelyeket az adott díjakból kerülnek finanszírozásra. Vagyis, 1 óra díjazásában akár több év tudását, és gyakran nagyon drága professzionális eszközök használatát is látni kell. A minőségi marketing befektetésnek tekinthető, amely hosszú távon megtérülhet a vállalkozás számára az elért sikerek révén.
Kiemelten fontos, hogy amennyiben valaki egy munkát megrendel, akkor elkötelezett legyen mellette. Amennyiben egy ügyfél érdemben nem válaszol egy kérdéssel kapcsolatban 7 napig, akkor automatikusan lezártnak tekintendő a projekt, és semmilyen további munka nem készül.
A végösszeg felét előre be kell fizetni, és ez az összeg az addig elvégzett munkadíjának minősül és nem kérhető vissza.
Ha mégis folytatni szeretné, azt csak akkor lehetséges, ha az eredeti összeg 1,5x-ös árát előre átutalja, és valamennyi kérdésre is a választ.
Amennyiben egy összeget már költöttünk egy projektre, általában az elkötelezettség is erősebb.
Ezenkívül ez növeli a bizalmat és így jó hatással van az elvégzett munka minőségére is.
Ha valaki nem válaszol a projekttel kapcsolatos kérdésekre érdemben 7 napon belül, a projekt lezártnak tekintendő, és ez az előre befizetett összeg fedezi az addig elvégzett munkát.
Nem, természetesen ez nem lehetséges. Bár a legjobb tudásunkat igyekszünk adni, de lehetnek akár leterheltségi kihívások, vagy technikai háttér miatt olyan projektek, melyben inkább más, specifikus szakembert javaslunk megkeresni. Ilyen lehet például egy élő reklámfilm forgatás, melyre nincs megfelelő felszerelésünk.
Továbbá, semmilyen vallási, illetve politikai témájú marketinget nem vállalunk, és a marketing anyagokban nem is említünk meg, még érintőlegesen sem. Ezen kívül bármilyen módon másokat megalázó, provokáló, megtévesztő, vagy megosztó nézeteket tükröző kérdésekben, nem kívánunk marketing tevékenységet folytatni.
A visualmarketing.hu fenntartja a jogot, hogy minden projektet egyedileg mérlegeljen.
Először is, a vizuális tartalmak típusa szerepet játszik az elkészítési időben. Például egy egyszerű grafikus elem, mint egy logó, gyorsabban elkészülhet, mint egy teljes honlap.
Másrészt a tartalom bonyolultsága szintén kulcsfontosságú tényező. Ha egy projekt sok kutatást, részletes kidolgozást vagy összetett vizuális effekteket igényel, az elkészítési folyamat hosszabb lesz.
Egy harmadik szempont, a rendelkezésre álló eszköztár. Például nagyon más a helyzet, ha már vannak előre elkészített képek, melyeket az ügyfél rendelkezésre bocsát időben, hogy a honlapra azok kerüljenek fel, és szintén más a helyzet, ha az összes képet menet közben kell kikutatni, vagy elkészíteni.
És a negyedik, hogy az adott időszakban épp mennyi projekt van folyamatban, illetve mennyire sürgős ezek határideje.